top of page
HISTORIAKO
PERTSONAIAK eta GERTAERAK

 

Proiektu honetan Historiako pertsonaia eta gertaera esanguratsu desberdinak irudien bitartez adieraziko ditugu. Proiektuaren helburua orain arte eta aurrerantzean landuko ditugun Marrazketa Teknikoaren prozedurak Historia arloan lantzen ditugun edukiekin harremantzea izango da. Irudien helburuak eta edukiak DBHko 4. mailako Gizarte Zientziak arloko beharrizanetara egokituko ditugu.

 

Proiektuak bi atal izango ditu:

  1. atala: PROIEKTUA PLANIFIKATZEA. Historiako pertsonaia eta gertaera esanguratsu desberdinei buruz informazioa bilatzea, interpretatzea, ebaluatzea eta landutako informazioan oinarrituta proiektua planifikatzea DBHko 4. mailako Gizarte Zientziak arlorako irudi desberdinak diseinatzeko.

  2. atala: IRUDIAK DIGITALKI DISEINATZEA ETA SORTZEA. Irudia digitalki lantzea, lerroak, formak eta koloreak ikusleentzat eraginkorrak izan daitezen diseinatuz eta programa digitalaren ezaugarriak kontuan izanik irudien bitartez mezua era egokian adierazteko.

IMG_2113.JPG
IMG_2112.JPG
IMG_2114.JPG
img_0468.jpg
Proiektuaren 1. atala

PROIEKTUAREN 1. atala: PROIEKTUA PLANIFIKATZEA

 

Proiektuan hurrengo gaiak eta edukiak landuko ditugu:

  1. Irudiak modu geometriko-teknikoan adieraztea. Errealismotik abstrakziorantz.

  2. Lerro zuzen eta arkuen arteko loturak eta ukitzaileak.

  3. Ohiko marrazketa sistemak eta sistema digitalak. Marrazketarako programa informatikoak: Inkscape eta Vectornator.

  4. Irudiak testuinguru desberdinetarako diseinatu eta egokitzea. Informazioa helburu bezala duten irudiak: ikurrak eta ikonoak.

Gaiari buruzko hasierako informazioa Gizarte arloko edukietan, aurkezpenetan, gure apunteetan eta Gizarte arloko irakasleak ematen dizkigun baliabideetan lortuko dugu.

IKURRA_1.png
IKURRA_2.png

 

Proiektuan landuko ditugun eduki garrantzitsuak lerro zuzen eta arkuen arteko loturak eta ukitzaileak dira. Gai honi buruzko azalpena beheko aurkezpenean daukagu.

 

Proiektuaren 1. atalaren ebaluazioa

 

Behean proiektuaren ebaluazioari dagokion dokumentu nagusia dugu:

  1. Proiektuan zehar ebaluatuko diren atalak, konpetentzia moduan azalduta, eta hauen ehunekoak, Alexian agertuko zaizkigun bezala.

Proiektuaren 2. atala

PROIEKTUAREN 2. atala: IRUDIA DIGITALKI DISEINATZEA ETA SORTZEA

 

Irudiak modu geometriko-teknikoan eta lerro zuzen eta arkuen arteko loturak eta ukitzaileak aplikatuz adierazi ondoren, irudia digitalki deseinatu eta sortzea da proiektuaren atal honetan landuko dugun helburu nagusia.

Horretarako urrats hauek jarraituko ditugu:

  1. Paperezko irudian lerro zuzen eta arkuen arteko loturak eta ukitzaileen baldintzak zehaztu.

  2. Irudiaren argazkia iPadarekin egin eta Inkscape eta Vectornator programekin irudia digitalizatu.

  3. Inkscape eta Vectornator programekin irudian lerro zuzen eta arkuak marraztu eta hauen arteko loturak eta ukitzaileak ongi adierazi.

  4. DBHko 4. mailako Gizarte arlorako sortzen ari garen irudi guztiak estilo berekoak izan daitezen, irudi guztiak baldintza berean landu behar ditugu:​

  • ARTXIBOAREN IZENDAPENA: AbizenaIzena_IRUDIARENIZENBURUA.svg

  • Artxiboa Driven gorde BETI. Bi formatutan: .svg eta .png formatuan esportatu.

  • FORMATUA.

  • IRUDIAREN NEURRIAK.

  • LERRO MOTAK: bat baino gehiago egongo dira, zabalagoak, estuagoak...

  • KOLOREAK.

  • XEHETASUNAK.

 

Proiektuaren 2. atalaren ebaluazioa

 

Behean proiektuaren ebaluazioari dagokion dokumentu nagusia dugu:

  1. Proiektuan zehar ebaluatuko diren atalak, konpetentzia moduan azalduta, eta hauen ehunekoak, Alexian agertuko zaizkigun bezala.

Irakatsitako Historia

hiltzaileek idatzi zuten

eta ikasi genuena

sinetsi ere egin genuen.


Negu Gorriak

bottom of page